بیستمین جلسه کارگروه انتظامی اسکودا

بیستمین جلسه کارگروه انتظامی اسکودا روز یکشنبه 29 بهمن ماه 1402 با حضور دادستان های کانون وکلای دادگستری و اعضای کارگروه در محل اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اسکودا، در ابتدای جلسه دکتر سمامی، رییس کارگروه انتظامی ضمن خوشامدگویی به حاضرین، به تبیین دستور جلسه پرداخت و در ادامه پیرو دستور جلسه اول، موضوع ها و موارد انتظامی مبتلابه در کانون های وکلای دادگستری از جمله ماده 37 قانون وکالت و بندهای 1 و 6 ماده 125 آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

سپس پیرو جلسه قبل و دستور جلسه حاضر، صورت های مختلف تخلف های انتظامی مربوط به قرارداد الکترونیکی و قرارداد مالی وکلای دادگستری و مواد مرتبط با آن از جمله بند 2 ماده 122، ماده 123 و 129 آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مورد بررسی قرار گرفت و گزارش معاون دادستان انتظامی کانون وکلای دادگستری اصفهان در این رابطه استماع شد.

در ادامه، با توجه به اهمیت امر و وسعت موضوع های مربوط در این زمینه مقرر شد که در جلسه آینده این کارگروه نیز بررسی این موضوع ادامه پیدا کند. این جلسه در ساعت 14 به پایان رسید.

برچسب‌ها :

اشتراک‌گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

سوالات خود را با ما در میان بگذارید ما همیشه برای ارائه بهترین پاسخ ها در کنار شما هستیم

ارتباط با وکیل
×
وکیل هادی میرزایی Whatsapp chat
وکیل هادی میرزایی Whatsapp chat